azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

همانطور که آگاه هستید به دلیل ادغام دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 96 - 97 هم تغییراتی به وجود آمده که مشخص ترین آن تغییر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد. همانطور که می دانید مهم ترین موضوع برای قبولی در آزمون دکتری،  نمره کتبی هر داوطلب می باشد، بعداز برگزاری آزمون دکتری و دریافت اعلام نتایج دکتری 96 مهم ترین موضوع انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است که اگر این انتخاب رشته درست انجام شود به قبولی در آزمون دکتری کمک قابل توجهی می کند. و همچنین ادغام آزمون دکتری باعث شده کلیه داوطلبان این فرصت را داشته باشند تا در انتخاب رشته دکتری سراسری شرکت کنند. بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

برای انتخاب رشته آزمون دکتری افرادی قادر به انتخاب رشته دکتری دانشگاه خواهند بود که در آذر ماه در ثبت نام دکتری حضور داشته باشند و در اسفند ماه در آزمون دکتری شرکت کرده باشند و در هنگام اعلام نتایج آزمون دکتری،  وضعیت مجاز برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را داشته باشند. داوطلبان گرامی به این موضوع توجه داشته باشید که مجاز بودن یا نبودن در کارنامه داوطلب ارتباطی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ندارد و همهی کسانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کنند.

 

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی دکتری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

انتخاب رشته رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

شرایط  انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

 شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد به این صورت است که هر داوطلب حق دارد ماکزیموم 40 رشته محل در گروه آموزشی از دفترچه دکتری 96  انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد نماید. با توجه به تغییراتی که در نحوه  برگزاری مصاحبه دکتری به وجود آمده این فرصت برای داوطلبان به وجود آمده که به نحوه صحیح انتخاب رشته خود را بر اساس علاقه انجام دهند و مثل سال های گذشته که بدون آگاهی از وضعیت درصد و کارنامه خود باید انتخاب رشته را انجام میدادند که منجبر به انتخاب نادرست میشد. بنابراین مهم ترین موضوعی که بعد از تغییر در نحوه برگزاری آزمون دکتری رخ داده و باید به آن توجه کنید این است که انتخاب رشته شما برای دکتری نباید بر اساس شانس و احتمال قبولی باشد بلکه فقط باید بر اساس علاقه خود داوطلب باشد بنابراین برای دریافت اطلاعات در رابطه با چگونگی انجام انتخاب رشته درست برای دکتری دانشگاه آزاد و هر سوالی که دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه آزاد باخبر شوید.

 

 

مراحل بعدی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 

همانطور که می دانید با توجه به ادغام آزمون دکتری بعد از برگزاری آزمون دکتری، انتخای رشته دکتری دانشگاه آزاد و سازمان سنجش بصورت جداگانه می باشد. بعد از این که داوطلبان درشرایط مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد حاضر شدند،  دانشگاه آزاد با انجام بررسی های لازم و امتیازی که برای مصاحبه و نمره آزمون کتبی در نظر میگیرند نمره پایانی هر یک از داوطلبان را مشخص می کند. بعد از انتخاب رشته داوطلبان نوبت به بررسی انتخاب ها می رسد مهم ترین موضوع که برای داوطلبان هم حائز اهمیت است آگاهی از شرایط انتخاب رشته آزمون دکتری 97 - 96 می باشد و زمان اعلام نتایج آزمون دکتری در اواخر شهریور ماه می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که مصاحبه آزمون دکتری سراسری 96 شرایط مخصوص به خود را دارد و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد متفاوت است بنابراین برای آگاهی و دریافت اطلاعات شما می توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور کمک بگیرید و سوالات در هر زمینه ای که است از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 

 

 لینک های مرتبط بادکتری دانشگاه آزاد

اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تهران

شرایط آمادگی روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

نحوه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای ورود به دکتری دانشگاه عدالت 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه 96

زمان برگزاری مصاحبه دکتری 96 - 97

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 96 - 97

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97

 منبع: نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 - 97

در سال جاری دانشگاه پیام نور تصمیم دارد که طبق روال سالهای پیشین هم در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 اقدام به پذیرش دانشجو نماید . زمان ثبت نام احتمالا از پایان آبان ماه آغاز خواهد شد. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 با این که همانند ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 97 و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 در راستای پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 97 - 96 انجام میپذیرد ولی موجب متفاوت بودن ساختار آزمون و ثبت نام خود ما را بر آن داشت که در این مقاله به طور اختصاصی به زمان نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 بپردازیم.



زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96


با استناد به صحبت های امروز معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور , به احتمال فراوان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 در پایان این ماه انجام خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام عضو کانال تلگرام سامانه صدای مشاور شوید. برای عضویت در کانال کارشناسی ارشد سامانه صدای مشاور کلیک کنید. نحوه پذیرش به این صورت خواهد بود که هر داوطلب پس از انتخاب یک گروه آموزشی می بایست حداکثر در 20 رشته محل دانشگاه های مورد علاقه خود را مشخص نماید. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد پذیرفت و کلیه داوطلبانی که شرایط مذکور که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را داشته باشند.


شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

در فراگیر پیام نور هیچگونه محدودیتی برای انتخاب رشته های ثبت نامی وجود نخواهد داشت . بنا بر این تمامی فارق التحصیلان مقاطع کارشناسی یا بالاتر در تمامی رشته های تحصیلی میتوانند بدون هیچ محدودیتی در تمامی رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 ثبت نام نمایند. به غیر از رشته مهندسی معماری و طراحی شهری.برای اشنایی با رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کیلیک نمایید. در صورتی که داوطلبی بخواهد در یک رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی خود شرکت نماید میبایست حداکثر تا 12 واحد درسی را به عنوان پیش نیاز در مقطع کارشناسی ارشد پاس نماید. لازم به ذکر است آقایان برای ثبت نام نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 کلیک کنید.


   


شرایط قبولی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

اصلی ترین تفاوت دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با سایر دوره های کارشناسی ارشد در نحوه برگزاری آزمون میباشد. هر داوطلب وقتی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت میکند با نام دانش پذیر تلقی میشود. در واقع دانش پذیر مرحله قبل از دانشجویی است. هر دانش پذیر پیام نور باید در آزمونی شرکت کند که سوالات ازمون از دروسی طراحی میشوند که دانشجو باید در ترم 1 کارشناسی ارشد پاس کند. درواقع قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 به این شکل است که شما بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد میشوید ترم یک را سر کلاس نمیروید. به جای آن باید در امتحان پایان ترم که به صورت تستی و یکجا از کلیه دروس گرفته میشود شرکت کنید. نمره نهایی شما برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر 96 ترکیبی از 80 درصد نمره شما در این آزمون و 20 درصد نمره ای که از تاثیر معدل لیسانس گرفته اید. بعد از اینکه نمره کل همه دانش پذیران فراگیر پیام نور مشخص شد به ترتیب و اولویت نمره های بالاتر به برگه های انتخاب رشته رسیدگی می شود. گاها شنیده ایم که گفته می شود برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید حتما نمره بالای 14 در آزمون کسب کرد. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و مشاهده شده که با میانگین نمره کمتر از 14 هم دانش پذیران توانسته اند قبول نهایی شوند. پس صرفا موضوع رقابت مطرح است و این رقابت در رشته های کم متقاضی قطعا به قدری پایین است که با نمره های زیر 14 هم می شود امید به قبولی داشت.



آیا در کلاس های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت کنیم؟

در سال های گذشته شاهد بودیم موسساتی که نام " آموزشگاه برگزار کلاس های آمادگی فراگیر پیام نور " را یدک می کشند ، کلاس هایی برگزار می کنند و در آن دروسی که قرار است در آزمون فراگیر از آن ها گرفته شود را در قالب کلاس های کنکوری تدریس می کنند و به داوطلبان می گویند اگر می خواهید بصورت بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شوید حتما باید در این کلاس ها شرکت کنید. چنین چیزی اصلا صحت ندارد و برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور صرفا هر کس می تواند منابعی که مشخص شده را مطالعه کند. برای آشنایی با منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 می  توانید از مشاوران سامانه صدای مشاور کمک بگیرید .

منبع:ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد, خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 ,کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنی, ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه اللهدفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری ,نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد , نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه , تعداد  انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد , اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم ,برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد , انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی, شماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی , ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96--95زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 ,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد , انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ,شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی , نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 , کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد, مشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  , ثبت نام نظام مهندسی , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل ,روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96 , ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 ,منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم , آزمون تیزهوشان نهم به دهم , ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 , رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 955 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 955 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری  95,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب  رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 , مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی  و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد , سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 955 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی , درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.ir, ثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی, مشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

نحوه انتخاب رشته براساس دانشگاه

کنکوری ها و داوطلبان گرامی در این مقاله در رابطه با دانشگاه و انواع دورها توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم برای آگاهی و آشنایی از دوره های دانشگاهی و رشته های تحصیلی آن و هرسوالی که در رابطه با نحوه انتخاب رشته بر اساس دانشگاه دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

انتخاب رشته کنکور بر اساس دانشگاه

داوطلبان با توجه به نام شهر و رشته، باید به دانشگاهی که رشته مورد علاقه خود در آن ارائه می شود توجه داشته باشند داوطلبان می توانند با کمک گرفتن از دفترچه از محل دانشگاه رشته هایی  که در آن تدریس می شود اطلاعات کسب کنند بنابراین جمع آوری اطلاعات در رابطه با دانشگاه ها و رشته ها چندان مشکل نیست و اکثر داوطلبان به راحتی می توانند در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم بگیرند. حال اگر در انتخاب دانشگاه و رشته دچار شک شده اید می توانید سوالات خود را از هر کجای کشور که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تلفنی بپرسید تا  انتخاب رشته درستی را داشته باشید.

 

 

 

معرفی انواع دوره ها و رشته ها ی تحصیلی

در ادامه برای کامل شدن اطلاعات شما عزیزان انواع دوره های روزانه، شبانه، معرفی رشته های متمرکز و همچنین تحصیل در رشته های مجازی و نیمه حضوری و تحصیل در دانشگاههای پیام نور و غیر انتفاعی را در اختیار شما قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

معرفی دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها

دوره های روزانه، دوره هایی هستند که کلاس های آن ها در طی روز برگزار می شود و داوطلبانی که رشته های خود را از این دوره انتخاب میکنند کد رشته ها همراه با نام رشته، گرایش رشته و ظرفیت هر رشته، جنس پذیرش در آن رشته و در صورت لزوم توضیحات مربوط به رشته درج شده است. رشته های تحصیلی دوره های شبانه ( نوبت دوم) آغاز می شود. کلاس های آن در ساعات مورد نظر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تشکیل می شود و شاید با ساعات کلاس های دوره روزانه متفاوت باشد و دارای شهریه می باشند. رشته های دوره شبانه دارای شرایطی می باشند که ممکن است با دوره روزانه متفاوت باشد پس به این شرایط توجه کنید.

 

 

 دوره های پیام نور و غیر انتفاعی

دوره های دانشگاه پیام نور دارای تعداد زیادی رشته و با ظرفیت های مناسب می باشد در این دوره ها، بر خلاف دوره های دیگر، انتخاب رشته باید بر حسب محل اقامت یا اشتغال می باشد داوطلبان با توجه به محل اقامت یا اشتغال رشته های خود را انتخاب می نمایند و داوطلب نمی تواند هر مرکز یا واحد دانشگاهی را انتخاب نماید، بلکه از مراکزی رشته های خود را انتخاب می کند که در محل اقامت یا اشتغال وی باشد. دانشگاه پیام نور دارای رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز می باشد که همان ضوابط رشته های نیمه متمرکز را دارد.

رشته های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی رشته هایی هستند که سال به سال توسعه یافته و بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرند. با توجه به اینکه این مؤسسات در شهر های زیادی وجود دارد، انتخاب این رشته ها برای تحصیل می تواند برای داوطلبانی که به شهر محل تحصیل اهمیت می دهند، انتخاب خوبی باشد. تحصیل در این نوع مؤسسات همانند دوره روزانه است اما شرایط خاصی هم دارند داوطلبان باید در این مؤسسات شهریه پرداخت کنید 

 

رشته های متمرکز چه رشته های هستند

 رشته های متمرکز به رشته های گفته میشود  که نتایج آن ها در شهریور ماه اعلام می شود و اکثر رشته های دانشگاهی به روش متمرکز می باشند، رشته های نیمه متمرکز رشته هایی هستند که علاوه بر آزمون سراسری، نیاز به مصاحبه و معاینه و یا شرکت در آزمون جدا گانه  دارند مثل، رشته تربیت بدنی از نوع رشته های نیمه متمرکز می باشد که نیاز به معاینه پزشکی و شرکت در امتحانات خاص این رشته دارد. نتایج رشته های نیمه متمرکز دو هفته یا ده روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در نیمه دوم شهریور  یا  در دهه اول مهر ماه اعلام می شود. داوطلبان در صورت انتخاب رشته های نیمه متمرکز باید در امتحانات مربوط به این رشته شرکت کنند.

 

 

 دوره های نیمه حضوری و مجازی آموزشی

چند سالی است که دوره های نیمه حضوری در دانشگاه ها راه اندازی شده است که تعداد محدودی رشته و دانشگاه در این دوره ها دانشجو می پذیرند. تعداد کلاس های آن محدود بوده و دانشجو صرفاً در کلاس ها برای رفع اشکال حاضر می شود.  در دوره های مجازی یا آموزش الکترونیکی، دانشجویان از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند و از این طریق با استادان خود ارتباط بر قرار می کنند و در کلاس شرکت می نمایند داوطلبان باید دارای کامپیوتر و اینترنت پر سرعت باشند. 



داوطلبان عزیز، انتخاب رشته انتخاب سرنوشت برای شما می باشد. سامانه صدای مشاور تحصیلی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل از جمله مرحله حساس انتخاب رشته را برای شما دارد.

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

انتخاب رشته بر اساس دانشگاه  

 

 

 

 لینک های مرتبط با کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

راهنمای انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

 مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری

 منبع: نحوه انتخاب رشته براساس دانشگاهمشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی ,مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد , خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 ,انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 , کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنی, ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 ,شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ,مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد , نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه, تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد , اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد ,انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی , شماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی, ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردیازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی , ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ,انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی , نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 ,کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد , مشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  ,ثبت نام نظام مهندسی , لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل , روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 ,روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96, ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 , منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم , آزمون تیزهوشان نهم به دهم ,ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 , رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 95 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 95 ,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 , مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس ,رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند ,کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد , سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو , تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 , مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , لیست رشته های وزارت بهداشت ,اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی ,ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی , درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.ir, ثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی, مشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کنکور سراسری و انتخاب رشته

 

 

مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری

دوستان عزیز و کنکوری ها همانطور که می دانید کنکور بخشه مهمی از زندگی خیلی از شما دوستان عزیز می باشد بنابراین مهم ترین موضوع برای افرادی که در این آزمون قبول می شوند و مجار به انتخاب رشته شده اند، انجام یک انتخاب رشته درست است زیرا با این انتخابی که انجام می دهید آینده و سرنوشته خود را میسازید. مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا شما  داوطلبان گرامی که مجاز به انتخاب رشته شده اید را یاری کنند تا انتخاب درست و آگاهانه ای را داشته باشید.

 

 

نحوه درست انتخاب رشته کنکور سراسری

بعد از دریافت کارنامه کامل با رتبه و تراز توسط داوطلب، مهم ترین موضوع انجام انتخاب رشته درست با رعایت نکات اصولی می باشد تا داوطلبان عزیز با انجام انتخاب رشته نادرست دچار پشیمانی نشوند اولین موضوع تاثیر گذار در انتخاب رشته تحصیلی شامل خانواده، تواناییها، ویژگی های شخصیتی و اهداف و تجربیات و همچنین مهم ترین آن علاقه خود داوطلب می باشد پس شما کنکوری های عزیز برای داشتن یک انتخاب رشته درست باید از نظر افرادی استفاده کنید که دارای تجربه کافی و اطلاعات درست باشد تا با استفاده از منابع درست شما را در انجام یک انتخاب راهنمایی دهند. موضوع مهم بعدی در انتخاب رشته توجه به محدودیتها و شرایط خاص شما می باشد یعنی تصویر روشنی از عوامل درونی خود داشته باشید و پس از انجام مشورتهای لازم، جمع بندی و بر اساس نتایج حاصله، تصمیم گیری کنید. با توجه به حساس بودن این موضوع مشاوران سامانه صدای مشاور آماده هستند تا در زمینه مشاوره درست و انتخاب رشته کنکور برای گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هرسوالی که دارید بصورت تلفنی و حضوری شما را در این امر مهم راهنمایی کنند تا آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

 

 

 رعایت نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری

 از مهم ترین نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب شهر و محلی است که داوطلب می خواهد در آن تحصیل کند، اکثر داوطلبان معمولا شهر محل سکونت و یا شهری را که دانشگاه های معتبر با توجه به رشته ای که به آن علاقه دارند را انتخاب می کنند، شما داوطلبان عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا آمادگی قبولی مشکلات تحصیل مثل هزینه رفت و آمد، اقامت در خوابگاه و.... در یک شهر دیگر را دارید، همین دلایل باعث مطرح شدن بومی گزینی در گزینش دانشجو از سوی سازمان سنجش شده تا در حد امکان دانشجویان در شهر محل سکونت یا نزدیک به محل سکونت خود ادامه تحصیل دهند تا از مشکلات دوری از خانواده، زندگی در خوابگاه، دوری از خانواده، مشکلات اقتصادی و رفاهی و… بر حذر باشند. بنابراین گرفتن مشاوره درست و انجام انتخاب رشته درست با توجه به علایق،  محل تحصیل، رتبه و تراز از اهمیت زیادی برخوردار است و هدف مشاوران سامانه صدای مشاور آگاهی شما و انتخاب یک رشته مناسب  برای شما عزیزان می باشد . 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی انتخاب رشته کنکور

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری 

 

 

ملاک های انتخاب رشته کنکور سراسری

اولین و مهم ترین موضوع برای انتخاب رشته داشتن کارنامه کامل است، کارنامه اولیه را از طریق سایت سازمان دریافت کرده  در هنگام انتخاب رشته به آن توجه کنید مرحله دوم کد رشته های که به آن علاقه دارید را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کنید و هنگام وارد کردن کد رشته ها نهایت دقت را داشته باشید و بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته اطلاعات آزمونی و شناسنامه ای خود را وارد کنید، عناوین رشته ها و دانشگاه ها بر اسا انتخابی که شما در فرم پر کرده اید نمایش داده می شود بنابراین نهایت دقت را داشته باشید تا کد رشته ها با انتخاب شما مطابقت داشته باشد در صورتی که رشته ها و دانشگاه های که نمایش داده شد با انتخاب شما یکی بود به مرحله بعدی بروید... در آخر یک رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کد رشته محلها نمایش داده می شود که حتمن فرم انتخاب رشته خود را چاپ کنید، در هریک از این مراحلی که گفتیم اگر به مشکلی برخوردید از هر کجای کشور که هستید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته تلفنی و حضوری سامانه صدای مشاور استفاده کنید و سوالات خود را از مشاوران سامانهصدای مشاور بپرسید.

  

 

انتخاب رشته کنکور بر اساس دانشگاه

داوطلبان با توجه به نام شهر و رشته، باید به دانشگاهی که رشته مورد علاقه خود در آن ارائه می شود توجه داشته باشند داوطلبان می توانند با کمک گرفتن از دفترچه از محل دانشگاه رشته هایی  که در آن تدریس می شود اطلاعات کسب کنند بنابراین جمع آوری اطلاعات در رابطه با دانشگاه ها و رشته ها چندان مشکل نیست و اکثر داوطلبان به راحتی می توانند در مورد انتخاب دانشگاه تصمیم بگیرند. حال اگر در انتخاب دانشگاه و رشته دچار شک شده اید می توانید سوالات خود را از هر کجای کشور که هستید از مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تلفنی بپرسید تا  انتخاب رشته درستی را داشته باشید.

 

 

 

معرفی انواع دوره ها و رشته ها ی تحصیلی

در ادامه برای کامل شدن اطلاعات شما عزیزان انواع دوره های روزانه، شبانه، معرفی رشته های متمرکز و همچنین تحصیل در رشته های مجازی و نیمه حضوری و تحصیل در دانشگاههای پیام نور و غیر انتفاعی را در اختیار شما قرار می دهیم در صورت داشتن هرگونه سوال در این رابطه می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

 

رشته های متمرکز چه رشته های هستند

 رشته های متمرکز به رشته های گفته میشود  که نتایج آن ها در شهریور ماه اعلام می شود و اکثر رشته های دانشگاهی به روش متمرکز می باشند، رشته های نیمه متمرکز رشته هایی هستند که علاوه بر آزمون سراسری، نیاز به مصاحبه و معاینه و یا شرکت در آزمون جدا گانه  دارند مثل، رشته تربیت بدنی از نوع رشته های نیمه متمرکز می باشد که نیاز به معاینه پزشکی و شرکت در امتحانات خاص این رشته دارد. نتایج رشته های نیمه متمرکز دو هفته یا ده روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در نیمه دوم شهریور  یا  در دهه اول مهر ماه اعلام می شود. داوطلبان در صورت انتخاب رشته های نیمه متمرکز باید در امتحانات مربوط به این رشته شرکت کنند.

 


معرفی دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها


دوره های روزانه، دوره هایی هستند که کلاس های آن ها در طی روز برگزار می شود و داوطلبانی که رشته های خود را از این دوره انتخاب میکنند کد رشته ها همراه با نام رشته، گرایش رشته و ظرفیت هر رشته، جنس پذیرش در آن رشته و در صورت لزوم توضیحات مربوط به رشته درج شده است. رشته های تحصیلی دوره های شبانه ( نوبت دوم) آغاز می شود. کلاس های آن در ساعات مورد نظر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تشکیل می شود و شاید با ساعات کلاس های دوره روزانه متفاوت باشد و دارای شهریه می باشند. رشته های دوره شبانه دارای شرایطی می باشند که ممکن است با دوره روزانه متفاوت باشد پس به این شرایط توجه کنید.

 

 دوره های نیمه حضوری و مجازی آموزشی

چند سالی است که دوره های نیمه حضوری در دانشگاه ها راه اندازی شده است که تعداد محدودی رشته و دانشگاه در این دوره ها دانشجو می پذیرند. تعداد کلاس های آن محدود بوده و دانشجو صرفاً در کلاس ها برای رفع اشکال حاضر می شود.  در دوره های مجازی یا آموزش الکترونیکی، دانشجویان از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند و از این طریق با استادان خود ارتباط بر قرار می کنند و در کلاس شرکت می نمایند داوطلبان باید دارای کامپیوتر و اینترنت پر سرعت باشند. 

 دوره های پیام نور و غیر انتفاعی

دوره های دانشگاه پیام نور دارای تعداد زیادی رشته و با ظرفیت های مناسب می باشد در این دوره ها، بر خلاف دوره های دیگر، انتخاب رشته باید بر حسب محل اقامت یا اشتغال می باشد داوطلبان با توجه به محل اقامت یا اشتغال رشته های خود را انتخاب می نمایند و داوطلب نمی تواند هر مرکز یا واحد دانشگاهی را انتخاب نماید، بلکه از مراکزی رشته های خود را انتخاب می کند که در محل اقامت یا اشتغال وی باشد. دانشگاه پیام نور دارای رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز می باشد که همان ضوابط رشته های نیمه متمرکز را دارد.

رشته های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی رشته هایی هستند که سال به سال توسعه یافته و بیشتر مورد توجه داوطلبان قرار می گیرند. با توجه به اینکه این مؤسسات در شهر های زیادی وجود دارد، انتخاب این رشته ها برای تحصیل می تواند برای داوطلبانی که به شهر محل تحصیل اهمیت می دهند، انتخاب خوبی باشد. تحصیل در این نوع مؤسسات همانند دوره روزانه است اما شرایط خاصی هم دارند داوطلبان باید در این مؤسسات شهریه پرداخت کنید 

داوطلبان عزیز، انتخاب رشته انتخاب سرنوشت برای شما می باشد. سامانه صدای مشاور تحصیلی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل تحصیل از جمله مرحله حساس انتخاب رشته را برای شما دارد.

 

 لینک های مرتبط با کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

راهنمای انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

تاثیر سهمیه خانواده شهدا در انتخاب رشته کنکور سراسری

 تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون) دانشگاه آزاد

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری
شاوره تحصیلی
 , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد, خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,
آزمون نظام مهندسی 96 ,
ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان ,دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد,ثبت نام کاردانی به کارشناسی ,تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,زمان ثبت نام کارشناسی فراگیر پیام نور 96, برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 ,کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد ، مشاور تحصیلی تلفنی, ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه اللهدفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , انتخاب رشته نهم , ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب رشته کنکور سراسری ,نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد , نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , سوالات مصاحبه استخدامی , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد  پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد , میزان پاداش پایان خدمت فرهنگیان , زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد , شرایط قبولی در دانشگاه بقیه الله , انتخاب رشته دانشگاه آزاد , نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاور تحصیلی، سهمیه بسیج در دانشگاه آزاد , ثبت آزمون دکتری , سهمیه بومی گزینی در دانشگاه آزاد , تراز مهم تر است یا رتبه , تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر96 , رتبه قبولی دردانشگاه بقیه الله , ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد , اعتراض آزمون تیزهوشان , سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه , بهترین کتاب تیزهوشان , برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم ,برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم , تکمیل ظرفیت تیزهوشان , ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد , لیست رشته های دانشگاه ازاد تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ,تفاوت تمام وقت و پاره وقت , تفاوت با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد , انتقالی دردانشگاه آزاد ,مشاورتحصیلی تلفنی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ,کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی, شماره تلفن صدای مشاور، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ,دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ,ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور , ثبت نام نمونه دولتی 96 , لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , کنکور حسابداری 96 لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی , تاریخ آزمون نظام مهندسی 96 , ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ازمون نظام مهندسی96 , مشاوره نظام وظیفه , منابع آزمون نظام مهندسی , ثبت نام نمونه دولتی 96 , ثبت نام بدون آزمون دکتری  آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ,  کارت آزمون لیسانس به پزشکی , شهریه دانشگاه علمی کاربردی , سوالات نمونه دولتی ششم 96-95 ,  شهریه پردیس های خودگردان ,  انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد , انتخاب رشته کارشناسی ارشد , برنامه ریزی برای کنکور ارشد , آزمون نظام مهندسی96 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 ,شرایط گرفتن امریه سربازی , مشاوره خدمت سربازی , نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد , ثبت نام بدون کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , خرید سربازی سال 96 , کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , تلفن صدای مشاور، سایت ثبت نام دانش آموزان جهشی, تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد , دفترچه اعزام خدمت , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد, مشاوره تیزهوشان , مشاوره تلفنی نظام وظیفه  , ثبت نام نظام مهندسی , لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , راهنمای نگارش پایان نامه , امریه چیست , اجزای مقاله , انواع مقالات علمی , مشاوره انتخاب رشته , مشاوره تیزهوشان ,مقاله چیست , ایلتس , تافل ,روش مطالعه صحیح برای کنکور , برنامه ریزی درسی برای کنکور , لیست  رشته های کارشناسی ارشد وزارت  بهداشت کارشناسی ارشد بدون کنکور , تحصیل در خارج از کشور , ثبت نام آزمون وکالت , تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 95  , تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95مشاوره تیزهوشان , کنکور سراسری ریاضی 96  لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت, صدای مشاور تحصیلی , برنامه ریزی کنکور ریاضی 96 , بهترین منابع کنکور ریاضی 96 ,اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 95 , رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , روش صحیح تست زدن در کنکور , روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان , ثبت نام آزمون دکتری 96 , ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 96 , ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 ,منابع کنکور انسانی 96 , کنکورهنر 96 , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 , کانال صدای مشاور , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 , تکمیل ظرفیت پیام نور 96 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم , آزمون تیزهوشان نهم به دهم , ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 96 - 97 , رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی , ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 96 - 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96 , مشاوره برای معافیت پزشکی سربازی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 95 , امریه سربازی وزارت نیرو , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 95 , تحصیل مجدد در رشته پزشکی ، دندانپزشکی یا داروسازی و رشته های پیراپزشکی , ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 , شرایط انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه روزانه و شرکت مجدد در کنکور , رتبه لازم برای شنوایی سنجی ,کسری خدمت سال 96 , آیا برای تحصیل مجدد در رشته پزشکی دانشگاه دولتی باید شهریه پرداخت کرد , انتخاب رشته کنکور سراسری96 , تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 95,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 , مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد , سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو ,تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 ,مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی , درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.ir, ثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی, مشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کنکور سراسری و انتخاب رشته

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 - 97


,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله کنکور96 ,میزان و نحوه تاثیر معدل در کنکور 96 , امریه انرژی اتمی , کسری خدمت سال 96 , ثبت نام کار دانی فنی حرفه ای , رتبه لازم برای قبولی در رشته سونوگرافی , تحصیل در کانادا , انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 96 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 , برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 96 , انتخاب رشته دکتری سراسری 96 , امریه شرکت نفت , انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 96 , مصاحبه دکتری سراسری 96 , امریه سربازی چیست , مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در نروژ , تحصیل در فنلاند , نحوه گرفتن امریه سربازی , تحصیل در ژاپن , ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 , کسری خدمت بسیج , تحصیل در قبرس , رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , تحصیل در آلمان , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 96-97 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان96-97 , تحصیل در استرالیا , کسری خدمت ایثارگری , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا , تحصیل در انگلستان  , امریه آموزش پرورش , اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 , کسری خدمت بسیج فعال ,  تحصیل در اسپانیا , تحصیل در سوئیس , تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا , تحصیل در بلژیک , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 96 , امریه وزارت دفاع , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 , تحصیل در هلند , کسری خدمت جبهه , تحصیل در لهستان , خواجه نصیر , دانشگاه پیام نور , دانشگاه آزاد , سایت تیزهوشان , تیزهوشان ، دانشگاه علمی کاربردی , علمی کاربردی , سایت علمی کاربردی , نظام مهندسی , نظام وظیفه , اعزام دانشجو , تدریس خصوصی , مدیریت استرس , جمع بندی کنکور , نمونه سوالات کنکور سراسری 95 , مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد , ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 , ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , لیست رشته های وزارت بهداشت , اعتراض به نتایج تیزهوشان ,انتخاب رشته کارشناسی ارشدثبت نام کاردانی به کارشناسی , ثبت نام کاردانی به کارشناسی فرهنگیان , کنکور کاردانی به کارشناسی , درصد قبولی در آزمون تیزهوشان , تراز لازم برای قبولی در تیزهوشان , منابع کنکور فنی حرفه ای 96 , لیست قبولی های آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , نتایج آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان 96, نتایج تیزهوشان 95 - 96کد سخا نظام وظیفه,دفترچه نظام وظیفه,نظام وظیفه خرید سربازی,azmoon.medu.ir, ثبت نام دانش آموزان جهشی, کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی, مشاوره تحصیلی تلفنی,تفاوت مدارس دولتی و غیرانتفاعی،مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد