azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

انتخاب رشته کنکور تجربی 96

داوطلبان عزیزی که در کنکور سراسری شرکت کرده اید و منتظر اعلام نتایج خود هستید بعد از اعلام نتایج مهم ترین موضوع انتخاب رشته درست می باشد انتخاب رشته در وهله اول باید بر اساس تراز و رتبه و در محله دوم براساس علاقه باشد بنابراین برای انتخاب درست و آگاهی از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته و برای آگاهی از لیست انتخاب رشته و بهترین دانشگاه ها می توانید انجام انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند.



انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با ...


برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی کنکور سراسری

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


انتخاب رشته کنکور تجربی 96 - 97


عواملی که در انتخاب رشته باید به آن توجه کرد

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی داوطلبان شامل عوامل بیرونی و عوامل درونی میشود. مهمترین عوامل بیرونی تأثیرگذار عبارتند از خانواده، محیط آموزشی، افراد تأثیرگذار در زندگی فرد، گروههای همسالان و رسانه ها و عوامل درونی مهم تأثیرگذار بر این امر عبارتند از علاقه، ارزشها، اعتقادات، تواناییها و مهـارتهـا، ویژگـیهـای شخصیتی، اهداف و تجربیات توصیه میشود جهت انتخاب رشته صحیح و آگاهانه از نظرات افرادی استفاده کنید که دارای اطلاعات کافی باشند و به آنها اطمینان و اعتماد دارید و از منابعی که جهت بالا بردن آگاهی شما در این زمینه توسط سازمان منتشر گردیده، بهرهبرداری نمائید. همچنین سعی کنید محدودیتها و شرایط خاص خـود را در نظر داشته، تصویر روشنی از عوامل درونی فوق داشته باشید و پس از انجام مشورتهای لازم، جمعبندی و بر اساس نتایج حاصله، تصمیمگیری کنید. بنابراین همانطور که گفتیم انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین شما داوطلب عزیز که در گروه ریاضی شرکت کرده و می خواهید انتخاب رشته کنید، انتخاب رشته خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید.



ملاک های انتخاب رشته کنکور 96

کارنامه اولیه را از طریق سایت سازمان دریافت کرده و به آن توجه نمائید.

کدرشته های انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پیشنویس درج کنید.قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامه ای و آزمونی خود را در مرحله بعد کنترل کرده و مواردی که نیاز به تأیید شما دارد را بر حسب مورد، تأیید نمائید. نسبت به وارد کردن کدرشته های انتخابی خود از روی فرم پیشنویس در فرم انتخاب رشته اینترنتی به صورت دقیق اقدام کنید.

به عناوین رشته و دانشگاه که بر اساس کد رشته های انتخابی شما، نمایش داده میشود توجه کرده و آنها را دقیقاً با رشته های انتخابی تطبیق دهید. در این مرحله عناوین رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمایش داده میشود. به این موارد دقت داشته و در صورتی که در درج کد اشتباه کرده اید، کد مربوطه را اصلاح نمائید. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههایی که نمایش داده میشود، مورد تأیید شما است، به مرحله بعد بروید.

در آخرین مرحله رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کدرشته محلهای انتخابی به شما نمایش داده میشود، تأکید میشود حتماً فرم انتخاب رشته تکمیل شده خود را چاپ کرده و تا اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1395 بصورت محرمانه نزد خود نگه دارید.


 

آیا به نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 -97 دسترسی دارید


بعد از برگزاری آزمون بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یاتخمین رتبه کنکور سراسری  در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری...
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
ما درنرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری  با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگیم که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین. مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین. با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید ما به شما می گیم چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.
بنابراین برای دسترسی به نرم افزار تخمین رتبه می توانید با شماره تماس 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.




برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 روش درس خواندن و جمع بندی دو ماه آخر کنکور

چگونه کنکوری درس بخوانیم

زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,

تخمین رتبه کنکور سراسری

مهم ترین موضوع بعد از کنکور برای شما داوطلبان اینه که بدونید چه درصدی زدید با این درصد کجا و کدوم دانشگاه قبول میشد، برای دونستن همه ی این مطالب باید به نرم افزار تخمین رتبه دسترسی داشته باشید، مشاوران سامانه صدای مشاور با دادن اطلاعات در این مورد شمارا در  تخمین رتبه و همچنین انتخاب رشته و قبولی در بهترین دانشگاه ها یاری می کنند.




دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - 97

میخوای بدونی با درصدایی که زدی چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی ؟
میخوای بدونی کنکوری های 95با چه درصدایی و کجا قبول شدن؟
چند تا مثال میخوای برات بیاریم؟ 10 تا ؟ 100 تا؟ 1000 تا؟

بعد از برگزاری کنکور بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور  در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در نرم افزار تخمین رتبه وانتخاب رشته کنکور با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید.

در نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور95 سامانه صدای مشاور برای کنکوری های ریاضی، تجربی و انسانی از آمار قبولی 100 هزار کنکوری 95 ( اره درست خوندین 1000 هزار نفر !) استفاده کردیم تا با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور 95 زدین بهتون بگیم چه رتبه ای در کنکور بدست میارین و شانس قبولی در چه دانشگاهی را دارید.

 

برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


نرم افزار تخمین رتبه کنکور 96 - 97





چگونه شانس خود را در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بالا ببریم

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20  انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها و دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد با توجه به تراز قبولی انتخاب های خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با شماره تماس  9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.


نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 

 اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در  زمان و تاریخ تکمیل ظرفیت کنکور(آزمون)سراسری شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است. 


برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 تاریخ برگزاری کنکور سراسری

تخمین رتبه کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

نرم افزار تخمین رتبه کنکور آزاد96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد96

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

شرایط و زمان ثبت نام آزمون(کنکور)سراسری و آزاد96-95

ثبت نام کنکور سراسری96

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: تخمین رتبه کنکور سراسری
مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,

زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 والدینی که می خواهند فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنند و علاقمند به ادامه تحصیل فرزندانشان در این مدارس هستند برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد و هر سوالی که در رابطه با سهمیه امتیاز ثبت نام در این مدارس می خواهید بدانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.


شیوه ثبت‌ نام در مدارس شاهد 96 - 97

شرایط ثبت‌نام در پایه دهم، قبولی خرداد در پایه نهم با معدل کل حداقل 16 و کسب شرایط علمی لازم توسط دانش‌آموز در انتخاب شاخه یا رشته تحصیلی تصمیم‌گیری در خصوص دانش‌آموزان شاهدی که فاقد شرایط علمی هستند برعهده ستاد شاهد استان است. شرایط ثبت‌نام پایه هفتم در مدارس شاهد، کسب مقیاس خوب حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی ثبت‌نام دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در پایه سوم دوره اول ابتدایی مدرسه شاهد برای ورود به پایه چهارم دوره دوم ابتدایی، ادامه تحصیل محسوب شده و نیاز به امتیازبندی مجدد ندارد.


ویژگی های مدارس شاهد نسبت به دولتی

کیفیت در مدارس شاهد از لحاظ علمی و آموزشی توجه ویژه ای به انتخاب کادر مدارس شده و مدیر و عوامل اجرایی و معلمان و خدمتگزاران همه باید از سطح علمی و اخلاقی خوبی برخوردار باشند و آموزگاران نمره علمی بالایی دارند. همچنین در بحث تربیتی هم 4 ساعت در هفته کلاس های مکمل گنجانده شده است.


آدرس بهترین مدارس شاهد 

برای دسترسی به لیست آدرس کلیه مدارش شاهد در سرتاسر کشور و شرایط پذیرش دانش آموزان می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا از بهترین مدارس شاهد  نزدیک به محل زندگی خود باخبر شوید.



جهت آگاهی از شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد با

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


زمان و شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد


 

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر ایثارگر در مدارس شاهد 96

سایر اولویت ها برای امتیازبندی شامل حافظان قرآن، افراد حائر رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه، استان و کشور، افراد حائز رتبه اول تا سوم مسابقات مطالعه و تحقیق دانش آموزان طرح های شاهدمنطقه و استان، فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته طرح شاهد و کارمندان شاغل در بنیاد شهید، فرزندان کارمندان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثاگران به استثنای کارکنان شاغل در طرح شاهد، فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته و مامور یا انتقالی به ادارات دیگر، فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز و دانش آموزان دارای امتیاز علمی که از طریق معدل یا آزمون ورودی تعیین می شود.



 دانش آموزانی اولویت ثبت نام در مدارس شاهد را دارند 96 - 97

مدارس شاهد برای ثبت نام دانش آموزان امتیازاتی را در نظر گرفته است که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد اما شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با الویت ثبت نام در مدارس شاهد می تانید سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید.

 امتیازات 

امتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز

امتیاز فرزند رزمنده جبهه مقاومت (مدافعین حرم) هر ماه 30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته‌اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت‌نام قطعی خواهد شد.

امتیاز فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه:

حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس (شهریور 59 تا شهریور 67) حداکثر 96 ماه، هر ماه 15 امتیاز

حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر 67 به بعد حداکثر 90 ماه به‌ازای هر ماه دو امتیاز

حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر 67 به بعد حداکثر 60 ماه به‌ازای هر ماه یک امتیاز

حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از تاریخ اول فروردین 58 تا 31 شهریور 59 به‌مدت 18 ماه هر ماه 15 امتیاز

نوه آزاده: 100 امتیاز (حداکثر دو مورد)، نوه جانباز 50 تا 69 درصد 100 امتیاز (حداکثر دو مورد)

امتیاز حائز رتبه اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ مفاهیم، قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین المللی 60 امتیاز و حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز است.

امتیاز حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح‌های شاهد و ایثارگران و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در سطح بین المللی 60 امتیاز و حداکثر امتیاز 150 امتیاز است.

امتیاز فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش، بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته، مأمور یا انتقالی به ادارات دیگر هر سال سابقه خدمت رسمی 5 امتیاز (حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند 300 امتیاز)

امتیاز فرزند یا نوه خیّر مدرسه‌ساز: احداث و ساخت مدرسه 120 امتیاز، اهدای زمین 80 امتیاز، تجهیز مدرسه به‌نسبت هزینه‌کرد (مدارس شاهد 50 امتیاز و مدارس غیرشاهد 20 امتیاز) است. حداکثر امتیاز در این بخش 120 امتیاز است.


 تغییرات کمک سرانه مدارس شاهد
دوره تحصیلی حداقل حداکثر
ابتدایی 3800000 ریال 5800000ریال
متوسطه اول 4400000 ریال 6600000 ریال
متوسطه دوم 5300000 ریال 8600000 ریال

خانواده‌ها جهت اطلاع از زمان‌بندی مراحل ثبت‌نام مدارس شاهد به سامانه سجا مراجعه کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با مدارس شاهد می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 منبع: زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,

دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97

ورود به جلسه آزمون سراسرى امسال به صورت اینترنتى خواهد بود، داوطلبان عزیز که نگران گرفتن دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97 هستید و می خواید محل برگزاری آزمون را بدانید مى توانید یک هفته قبل از  برگزارى آزمون سراسرى کارت ورود به جلسه آزمون خودتون را دریافت کنید. داوطلبان مى‌توانند از منازل یا مراکز اینترنتى اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه و دریافت اطلاعات درباره زمان و مکان برگزارى آزمون سراسرى کنند. برای دریافت اطلاعات کامل می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور از هر کجا که هستید در تماس باشید تا به  راحتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.


   
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96  12 و 13 تیرماه می باشد بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و جهت ثبت نام کنکور  96 سراسری و آزاد و اطلاعات دقیق از نحوه ثبت نام و  مدارک لازم و هرگونه سوال که دارید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.


آیا می خواهید از تاریخ برگزاری کنکور 96 باخبر شوید

دوستان کنکوری که در سال 96 باید تو آزمون سرنوشت ساز کنکور شرکت کنند توجه داشته باشند... 
ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97 در روزهای ۱۹ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۵ صورت می گیرد و زمان برگزاری کنکور 96 در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۹۶۶ برگزار می شود.
طبق گفته سازمان سنجش سوابق تحصیلی در کنکور امسال همانند سال گذشته ثأثیر مثبت دارد و بدین گونه اعمال می‌شود، میزان و نحوه تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری همانند آزمون سراسری سال 95 است یعنی افرادی که دیپلم خود را از سال 84 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی بوده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 25 درصد با تأثیر مثبت است.
داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 91 – 90 به بعد اخذ کرده‌اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی بوده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند و سهم این سوابق 5 درصد با تأثیر مثبت است.




جهتدریافت کارت ورود به جلسه و.. با

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده دانشگاه های سراسری و آزاد در تماس باشید 

برای تماس با مشاورین از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل



دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 96 - 97




اعلام نتایج کنکور سراسری رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر، زبان

داوطلبانی که منتظر اعلام نتایج آزمون خود هستید همانطور که می دانید، بعد از برگزاری کنکور مهم ترین موضوع آگاهی از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد، علت اهمیت این موضوع این است بعد از نتایج آزمون سراسری در مدت زمان معینی داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته بکنند در صورت تاخیر درانتخاب رشته، فرصت از داوطلبان گرفته می شود. بنابراین آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج از اهمیت زیادی برخوردار است والدینی که نگران دریافت اعلام نتایج فرزندان خود هستند می توانند با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشند تا بلافاصله بعد از اعلام نتایج  کنکور از کارنامه و رتبه فرزندان خود باخبر شوند.


دانلود نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - 97

بعد از  برگزاری کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان به نمونه سوالات رجوع کرده و می خواهند بدانند چه تعداد از سوالاتی را در کنکور درست جواب داده اند و چه درصدی زده اند ولی  آگاهی لازم و یا نرم افزار تخمین رتبه کنکور در اختیار ندارند.
شما داوطلبی که کنکور دادی و استرس داری .......
می خوای بدونی چه درصدی زدی یا چه رتبه ای میاری و کجا قبول میشی؟
مشاوران سامانه صدای مشاور در تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با وارد کردن حدود درصدهایی که فکر می کنین تو کنکور زدین بهتون میگن که تقریبا چه رتبه ای تو کنکور به دست میارین.
مرحله بعد از تخمین رتبه اینه که بهتون بگیم با این رتبه کجاها قبول میشین، با توجه به رتبه ای که میارید و علاقه شما به رشته تحصیلی و دانشگاهی که دوس دارید اونجا ادامه تحصیل بدید به شما خواهیم گفت چجوری انتخاب رشته انجام بدید تا بعدن پشیمون نشید


 سایت مجازی و آنلاین انتخاب رشته کنکور سراسری 96 -97 

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از امتحان و دریافت کارنامه داوطلب می باشد، هر داوطلب حق دارد 20 انتخاب داشته باشد، تعداد انتخاب ها هم هرچقدر کمتر باشد قطعا حساسیت بیشتر می شود. با توجه به حساسیت موضوع لیست رشته های کنکور سراسری از انتخاب رشته محل هایی که شانس قبولی زیادی در آن ندارید خودداری کنید و صرفا انتخاب هایی را وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 و انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96 داشته باشد که از لحاظ تراز قبولی با تراز شما سنخیت داشته باشد. در ابتدا رشته ها وو دانشگاه های که علاقمند به تحصیل در آن هستید در الویت قرار دهید، پس منظور از لیست رشته های مورد علاقه هم از لحاظ شهر است هم رشته، بعد  با توجه به تراز قبولی انتخاب هایی خود را انجام دهید. بحث انتخاب رشته کنکور سراسری 96 از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر نهایت دقت به علایق خود در رشته ای که می خواهید تحصیل کنید، باید به دانشگاه محل تحصیل هم دقت لازم را داشته باشید. ممکن است شما به رشته ای علاقمند باشید که دانشگاه آن از نظر مسافت طولانی بوده و شما شرایط تحصیل در آنجا را نداشته باشید. پس به مشاوران ما برای انتخاب رشته درست با توجه به شرایط و علایق شما اعتماد کنید، مشاوران سامانه صدای مشاور با سابقه طولانی که در انتخاب رشته دارند می توانند شما را در انتخاب رشته درست یاری کنند برای دریافت کمک و انجام انتخاب رشته درست میتوانید بصورت حضوری یا از طریق تلفن با شماره 9099071611 با مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97

اگر شما در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت Azmoom.org ) قبول شده اید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام کنید و بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یکدانشگاه قبول شده اید دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و شما در دانشگاهی حق ثبت نام دارید که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده اید. اما قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی شما در دانشگاه غیرآزاد ( مثل سراسری یا غیرانتفاعی یا پیام نور) ندارد و شما حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شوید باز هم قبولی های شهریور شما در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.


 


برای در یافت اطلاعات در رابطه با کنکور سراسری 96 روی  لینک های زیر کلیک کنید.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری 96

تخمین رتبه کنکور سراسری

زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96

 زمان برگزاری کنکور آزادو سراسری 96

دانلود دفترچه راهنمای آزمون(کنکور)سراسری و آزاد 96-95 

 دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون(کنکور) آزاد96-95

سایت برنامه ریزی کنکور(آزمون)96-95 

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-95

ثبت نام کنکور سراسری 96 - 97

 منبع: دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97

مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهد, خرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 , کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان, شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد , نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری , معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان ,

ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 97 - 96

والدینی که نگران ثبت نام فرزندان خود در مدارس دولتی و غیر دولتی هستید، برای آگاهی از ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 در هر مدرسه ای که قصد ثبت نام در آن را دارید و همچنین برای آگاهی از آدرس بهترین مدارس دولتی و غیر دولتی با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.


ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 97

دستورالعمل ثبت‌ نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۹۷‌ــ۹۶ ابلاغ شد و بر این اساس ضوابط ثبت‌نام در انواع مدارس اعلام شده است. بنابراین برای دریافت اطلاعات و ثبت نام در بهترین مدارس با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

براساس این دستورالعمل با هدف کاهش تمرکز و تفویض اختیارات و به‌منظور برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر امور مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان با حضور در کمیته برنامه‌ریزی استان و منطقه بررسی و اقدامات لازم پیش‌بینی و انجام خواهد شد. در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 97ــ96 براساس شیوه‌نامه 23 تیر سال 1395 اقدام شود و هر گونه تغییر و اصلاح از سوی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور اعلام می‌شود.


 ثبت‌ نام از تمام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی

به‌منظور پوشش کامل تحصیلی افراد لازم التعلیم فاقد مدارک هویتی لازم که از نظر سنی امکان تحصیل در نظام آموزش رسمی کشور را دارند، به‌استناد مصوبه هیئت وزیران و نامه معاون اول رئیس جمهور در تاریخ دوم اسفند ماه 1395 با ارائه کارت حمایت تحصیلی صادرشده از سوی وزارت کشور (فرمانداری‌ها) ثبت‌نام از‌ آنها انجام می‌شود.



برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی 

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب



ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 96 - 97


 اتمام فرآیند ثبت‌نام تا 31 مرداد

با توجه به لزوم مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی ضروری است برای استفاده از فرصت شهریورماه 96 به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام ثبت‌نام‌ها تا تاریخ 31 مرداد به اتمام برسد.


ثبت‌نام از هنرجویان هنرستان‌ها بدون لحاظ محدودیت جغرافیایی براساس ضوابط مربوط انجام خواهد شد.

ضروری است فرآیند ثبت‌نام از جمله سناد و سنجش سلامت انجام شود.

مفاد شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان استثنایی سال تحصیلی 96‌ــ95 و شیوه‌نامه ثبت‌نام آموزش و پرورش عادی آیین‌نامه اجرایی مدارس و دیگر شیوه‌نامه‌های گروه‌های مختلف استثنایی ملاک عمل خواهد بود.

تمام کودکان ورودی پایه اول مطابق دستورالعمل صادره از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ملزم به شرکت در برنامه سنجش بدو ورود به دبستان هستند.

تمام مدیران مدارس ابتدایی موظفند اطلاعات دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه اول را در اسرع وقت در سامانه سنجش بدو ورود و سناد حداکثر تا پایان مردادماه 96 ثبت کنند.


 ثبت‌ نام کودکان معلول و استثنایی در مدارس عادی 

ثبت‌نام و تحصیل کودکان معلول و استثنایی به‌دلیل شرایط ویژه آنها یعنی امکانات ویژه و ضرورت حضور نیروی متخصص در مدارس عادی ممنوع است و با مدیران متخلف مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.


 شیوه ثبت‌ نام در مدارس غیردولتی

در مدارس غیردولتی نصب نرخ شهریه مصوب ابلاغی به‌همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت‌نام و در معرض دید اولیاء دانش‌آموزان الزامی است.

تعیین و دریافت هزینه خدماتی از قبیل تغذیه بین‌روز، لباس متحدالشکل و ایاب و ذهاب از اولیای دانش‌آموزان با تأیید اولیا و مربیان مدرسه و کسب موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه در زمان مقرر امکان‌پذیر خواهد بود ضمن آنکه استفاده از خدمات مذکور کاملاً اختیاری و دریافت هرگونه وجه تحت این عناوین هنگام ثبت‌نام ممنوع است.

مدیران مدارس غیردولتی موظفند هنگام ثبت‌نام نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل‌شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولی دانش‌آموز تحویل دهند. بنابراین برای پاسخ به همه ی سوالات خود در رابطه با شرایط ثبت نام مدارس دولتی و غیر دولتی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 منبع: ضوابط ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 97 - 96