azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی 96

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی همانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد متقاضیان بسیار زیادی دارد. بنابراین داوطلبانی که علاقمند به شرکت در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند توجه داشته باشند دانشگاه علمی کاربردی تنها یکبار در سال برای ورودی مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. اما داوطلبان دقت داشته باشند که دانشگاه علمی کاربردی ممکن است برای ورودی بهمن ماه  اقدام به ثبت نام کند. بنابراین برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام علمی کاربردی و در صورت داشتن سوال در رابطه با لیست رشته های علمی کاربردی و یا دفترچه ثبت نام  می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاوردر ارتباط باشید.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی 96 

یکی از مهمترین گزینه  ای که باعث جذب دانشجو و افزایش بالای متقاضی برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شده است ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه می باشد. معمولا زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی از 2 مرداد ماه شروع شده و تا 9 مرداد ادامه دارد. بنابراین داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند توجه داشته باشند با آغاز ثبت نام دوره کاردانی علمی کاربردی داوطلبانی که دارای شرایط هستند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی باخبر شوند و براساس لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان دقت داشته باشند که در صورت کامل کردن فرم ثبت نام نمی توانند اطلاعات فرم را تغییر دهند. بنابراین نهایت دقت را در ثبت نام خود داشته باشند و در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با دانشگاه علمی کاربردی می توانند از خدمات  مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنند. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکوردانشگاه علمی کاربردی 96

داوطلبانی که علاقمند به آگاهی از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستند دقت داشته باشند، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوشنبه 2 مرداد ماه 96 شروع شده و تا  9 مرداد ادامه دارد. بنابراین داوطلبان برای انجام ثبت نام درست باید با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی از تمامی شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام اطلاع داشته باشند ودر صورت داشتن شرایط لازم اقدام یه ثبت نام نمایند. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96 شامل توضیحاتی در رابطه با شرایط پذیرش داوطلبین ، راهنمای انتخاب رشته ، جداول شهریه، سهمیه ها، و معرفی کدرشته محل های گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر و .... می باشد. بنابراین داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه باثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 96 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاوران مرکز مشاور تحصیلی صدای مشاور در تماس باشید .حتی قادر خواهید بود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

 

نحوه پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 

داوطلبان به این موضوع توجه داشته باشند به طور کلی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی به صورت کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی ) اقدام به پذیرش دانشجو می پذیرد بنابراین دانشگاه علمی کاربردی مقطعی به عنوان کارشناسی پیوسته نخواهد داشت. بنابراین تنها راه برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کابردی این است که ابتدا در مقطع کاردانی تحصیل نمایید و بعد از آن در مقطع کارشناسی ثبت نام نمایید. تمام فارغ التحصیلان کاردانی با مدارک تمامی دانشگاه های معتبر از قبیل دانشگاه آزاد اسلامی ،دانشگاه غیر انتفاعی ،دانشگاه پیام نور و ... قادر به تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی پس از انتخاب یک رشته از لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود.

 

 

جهت ورود به کانال رسمی دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.