azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور

آیا از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور  اطلاع دارید؟

با توجه به مهم بودن موضوع ثبت نام کنکور سراسری 97 اکثر داوطلبان از شرایط ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاع دارند اما آن دسته از عزیزانی که امسال اولین سالی است که در کنکور سراسری شرکت می کنند  از مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 و از نکات کلی ثبت نام اطلاع ندارند، در این مقاله اطلاعات لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

با توجه به اهمیت کنکور 97 اگر جز ان دسته از داوطلبانی هستید که فک می کنید آمادگی لازم برای قبولی دررشته های دانشگاه سراسری را ندارید یا قصد تحصیل در دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور بصورت بدون کنکور را دارید با مراجعه به مقاله می توانید اطلاعات لازم را دریفات نمایید.

برای اطلاع از  تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 97 و نحوه دریافت کد منطقه و کد دانش آموزی و نحوه دریافت کد ایثارگری سپاه و ارتش

می توانید، از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.  اولین و مهم ترین موضوعی که هر داوطلب برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 به آن نیاز مند است اطلاع از کد سوابق تحصیلی که لازمه ی ثبت نام در کنکور می باشد است. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و کد منطقه و کد دانش آموزی با سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط باشید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی 

 

موضوع بعد ی که داوطلبان باید در ثبت نام از آن اطلاع داشته باشند اطلاع از سهمیه در کنکور 97 می باشد که پیشنهاد ما مطالعه مقالات زیر می باشد.

 

  انواع سهمیه در کنکور سراسری 97  

میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در کنکور 97

نحوه اعمال تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران زیر 25 درصد رد کنکور 97

 

 

می توانید با کلیک بر روی لینک آبی اطلاعات لازم را دریافت و در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام و نحوه دریافت کد سوابق و کد ایثارگری  با مشاوران سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط بوده و کد خود را دریافت نمایید.

با توجه به تعدد سایت ها و در مواردی عدم ارائه اطلاعات درست مشاوران سامانه در این مقاله و مقالات دیگر به توضیح روند دقیق ثبت نام برای شما عزیزان کنکوری پرداخته اند تا در هنگام ثبت نام در کنکور 97 دچار مشکل نشوید. مدارکی که داوطلب برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 به آن نیازمند است به شرح ذیل میباشد:

1 -فایل عکس اسکن شده: داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید.

1-1 -عکس 4×3 یا 4×6 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).

2-1 -عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

تبصره 2 :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3 :در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

تذکر خیلی مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان که این موضـوع اکثـراً بـه وسیله داوطلبانی که در کافینت ثبت نام میکنند، رخ داده است تأکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافینت ها انجـام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلبی بـه جـای عکس شما ارسال نگردد.

در صورت داشتن مشکل در جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 با مطالعه مقاله و تماس بامشاوران می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 97

 

بنابراین داوطلبان قبل از وارد شدن به سایت برای ثبت نام باید نسبت به خرید کارت اعتباری کنکور 97  اقدام نمایند که نحوه خرید و هزینه ثبت نام به شرح زیر می باشد. و برای اطلاع از  هزینه ثبت نام کنکور سراسری 97  و برنامه ریزی رایگان کنکور سراسری و نحوه دریافت کد منطقه شهرداری محل سکونت م تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران زیر 25 درصد در کنکور97 با مراجعه به سایت tahsilnews.com مراجعه نمایید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک نمایید.


زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

دوستان کنکوری دقت داشته باشند زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 از 1 بهمن ماه آغاز شده تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت بنابراین شما دوستان عزیزی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 97 را دارید باید در زمان مقرر برای ثبت نام کنکور سراسری 97  اقدام کنند نمایند. هر سال برای داوطلبانی که از ثبت نام کنکور جا مانده اند فرصتی دوباره در اسفند ماه در نظر گرفته می شود تا ثبت نام خود را انجام دهند. کنکور از زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 97 مطلع شوید. در رابطه با نحوه ثبت نام نیز توجه داشته باشید که تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 97 بصورت اینترنتی می باشد، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش آزمون کشور با پرداخت مبلغ ثبت نام کارت اعتباری خود را جهت تکمیل ثبت نام دریافت نمایند.

بنابراین شما کنکوری های عزیز و داوطلبانی که امسال قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 با مشاوران سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط باشد و در  صورت نیاز ثبت نام خود را به مشاوران بسپارید.

شرایط رفع مرحرومیت از کنکور 97

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام از هر کجای کشور می توانید با سامانه ثبت نام کنکور سراسری در ارتباط بوده و سوالات خود را از مشاوران بپرسید و در صورت عدم تکمیل مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 پرونده خود را تکمیل نمایید.


جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 96 – 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

دریافت کارت ورورد به جلسه کنکور سراسری 97

برای اطلاع از  تاریخ برگزاری کنکور سراسری 97   و اطلاع از  دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسریهمچنین آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور سراسری شده اند توجه داشته باشند مهم ترین موضوع بار هر داوطلبان قبل از حضور در جلسه امتحان اطلاع از کارت وورد به جلسه می باشد توصیه ما به شما عزیزان دریافت هر چه زودتر کارت  می باشد تا در صورت مشاهده هر گونه اشتباه قبل از برگزاری کنکور 97 نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید.

 منبع: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.