azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

دانش آموزان و والدین گرامی دقت داشته باشند در صورتی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی دقت داشته باشند با توجه به نیاز مدرسه یک هفته بعد از ثبت نام قبول شدگان اصلی، ثبت نام برای دانش آموزانی که در لیست تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند صورت میگیرد. وهمان طور که گفتیم شرط قبولی در مدارس نمونه دولتی قبولی در آزمون ورودی آن است، در صورتی که ظرفیت خالی در مدارس نمونه دولتی موجود باشد، از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97  برای جایگزینی دانش آموزان جدید استفاده می شود. بنا براین برای آگاهی از نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی و هر سوالی که دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97


ممکن است در کلاس درس یک مدرسه نمونه دولتی 4 یا 5 دانش آموز به دلایلی از ادامه تحصیل در آن مدرسه منصرف شده یا نقل مکان کرده باشند، در چنین شرایطی برای تکمیل ظرفیت این کلاس ها، از متقاضیان تحصیل در مدرسه مذکور، ثبت نام به عمل می آید و یک آزمون داخلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود. در صورت قبولی و کسب نمره در آزمونی که برگزار میشود، دانش آموز می تواند در مدرسه نمونه دولتی که امکان تکمیل ظرفیت دارد، ثبت نام کند. شرط معدل در انتخاب دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی موثر است، نحوه و تاریخ برگزاری آزمون های داخلی جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 - 97 ، بر عهده خود استانها گذاشته شده است. بنابر این شرایط پذیرش و برگزاری امتحان تکمیل ظرفیت و دسترسی به اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی در هر شهر و منطقه برای دانش آموزان متفاوت است. 

 

 

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی 

بعد از مدارس سمپاد یا همان استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی از مدرسه های خوب برای تحصیل دانش آموزان می باشد، برای ثبت نام نمونه دولتی باید در آزمون ورودی که توسط سازمان استعدادهای درخشان برگزار میشود، ثبت نام کرده و در آزمون ورودی شرکت کنید. دانش آموزان و و الدینی که می خواهند ثبت نام صحیح در آزمون نمونه دولتی داشته باشند، می توانند ثبت نام خود را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارند. ورود دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی منوط بر قبولی در این آزمون می باشد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی در دو پایه صورت میگیرد، ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم و ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم می باشد. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 

 

 

نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی


سوالات آزمون نمونه دولتی راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی در سطح شناخت به بالا طراحی شده است تا دانش آموزی که مفهوم سوال را در می یابد، بتواند جواب درست را بدهد. منابع سوالات آزمونها فقط از محتوای کتابهای درسی می باشد کتب درسی ششم ابتدایی و سوم راهنمایی به ترتیب منابع سوالات آزمون های ورودی به مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی است. مدت زمان پاسخگویی برای هر دو آزمون، 100 دقیقه است، 80سوال برای آزمون ورودی مدارس راهنمایی و 100سوال برای آزمون ورودی مدارس متوسطه سمپاد و نمونه دولتی درنظر گرفته شده که به صورت تستی نیز طراحی شده اند.

 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان ها

با توجه به اهمیت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای والدین و دانش آموزان متقاضیان ثبت نام نمونه دولتی بعد از مدارس تیزهوشان بسیار زیاد می باشد  همانطور که می دانید  زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در تیرماه بوده، مهم ترین موضوع بعد از ثبت نام برای دانش آموزان دسترسی به اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 - 97 هر استان می باشد، همانطور که می دانید دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت برای استان اینترنتی بوده و جواب نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر شهر توسط اداره ی آموزش و پرورش همان شهر منتشر می شود. کارنامه داوطلبان شامل همه ی اطلاعات تراز و معدل، محل سکونت، محل تحصیل، نمرات خام می باشد همچنین فهرست ذخیره توسط اداره آموزش و پروش تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. همچنین داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی نشده اند می توانند کارنامه کامل خود شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره کسب شده در هر ماده درسی، نمره تراز  ، نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضای او صادر خواهد شد و در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. بنابراین والدین و دانش آموزان گرامی در صورت عدم دسترسی به اینترنت و عدم دسترسی به سایت اعلام نتایج و  مواجه شدن با هرگونه مشکلی برای مشاهده  سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان ها دانش آموزان خود، می توانید از خدمات مشاور تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور تحصیلی استفاده نمایید. تمامی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور آماده خدمات رسانی به شما خانواده های محترم میباشد.

 

 منبع: ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.