azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام در کارشناسی ارشد دانشگاه تهران هستند توجه داشته باشند دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد جهت آگاهی از لیست رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن سوال با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.

پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می کند. مهلت ثبت نام برای دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران از ۲۰ آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد  در صورت تمدید مهلت ثبت نام  یا ارائه لیست رشته ها در زمان های دیگری در سال از همین سایت می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید. 


برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره  پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران روی لینک کلیک کنید.


 

نحوه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنها با استناد به آئین‌نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم و مصوبه شورای آموزشی دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات از بین دانشجویان ده درصد برتر و ده درصد دوم دانشگاه در مقایسه با رتبه‌های یک تا سه دانشگاه های سطح یک کشور (بر اساس سطح‌بندی وزارت علوم) دانشجو می‌پذیرد.

متقاضیان دانشگاه‌های سطح یک کشور ملزم به بارگذاری گواهی معدل – رتبه اخذ شده از دانشگاه محل تحصیل و پرداخت مبلغ ۷۵ هزار ریال از طریق درگاه الکترونیکی هستند.

براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، تنها دانشجویانی می‌توانند از مزایای این آئین نامه استفاده کنند که علاوه بر دارا بودن تمامی شرایط، هیچگونه درس مردودی در کارنامه آنها (که بی اثر شده) نباشند.

قطعی شدن پذیرش نهایی هر یک از منتخبان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی معرفی شدگان از سوی هسته گزینش وزارت علوم خواهد بود.


منبع: پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران


جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارشناسی ارشد دانشگاه تهران با مشاورین  صدای مشاور  تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول :99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.