azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

ثبت نام بدون آزمون پیام نور 96

 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

دانشگاه پیام نور جز یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دانشگاه‌های می باشد که تعداد قابل‌ توجهی از داوطلبان را تحت پوشش قرار می دهد. دانشگاه پیام نور براساس روش آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری تأسیس شده و دارای شیوهٔ آموزشی خاصی می باشد. با توجه به افزایش پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور، دانشجویان رسمی دانشگاه پیام‌نور با کنکور رسمی سازمان سنجش کشور و داوطلبان دیگر می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و یا بصورت بدون کنکور در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند. با توجه به زمان کلاس های دانشگاه پیام نور و مناسب بودن شهریه این دانشگاه باعث شده که در دو ساله  گذشته دانشجویان زیادی پیام نور را برای تحصیل انتخاب کنند.

 

 

برای گاهی از رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 


لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ،دانشگاه پیام نور ،و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای سال 1396 توسط سازمان سنجش منتشر می شود در زیر لیست رشته های بدون کنکور 96 را قرار دادیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با لیست رشته های پیام نور و شرایط ثبت نام با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی ریاضی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی تجربی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی انسانی

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر

دانلود لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور گروه آزمایشی زبان

 

 

نحوه ثبت نام بدون آزمون پیام نور 96 - 97


در فراگیر دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل درهر رشته ای که متقاضی علاقه مند تحصیل به آن رشته باشد، بدون در نظرگرفتن رشته تحصیلی قبلی داوطلب امکان پذیر است.متقاضیان جهت بررس توانمندی ها و توانایی ها در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام میکنند. بعد از ثیت نام دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می کنند. متقاضیان درصورت کسب حد نصاب های علمی لازم درآزمون بر طبق ضوابط و مقررات مصوب شورای گسترش آموزش عالی کشور از وضعیت دانش پذیری به وضعیت دانشجویی تغییرمیکنند و تحصیل متقاضیان در دانشگاه پیام نور به صورت دانشجو در نیمسال دوم دانشگاه در رشته تحصیلی انتخابی قابل قبول می شود لازم به تذکر است طبق آخرین تغییرات در پذیرش دانشجو در مقطع فراگیر بر اساس امکانات و ظرفیت دانشگاه در دفترچه ظرفیتی را جهت انتخاب دانشجویان با رتبه کمتر ملاک قرار گرفته است که دانشجویان در هرکد رشته محل ( هر رشته و شیوه در هر دانشگاه) طبق همان ظرفیت پذیرش شوند پس اولویت با داوطلبانی است که رتبه کمتری را در به دست آورند. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور فراگیر پیام نور با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.
با این مراحل داوطلبان می‌توانند با گذر مدت زمانی حداقل و کوتاه و با کمترین هزینه بدون اذیت شدن و سختی نه چندان زیاد کنکور، پس از گذراندن دوره دانش پذیری و احراز شرایط پذیرش، وارد دانشگاه شده و در مقاطع بالاتر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور، ادامه تحصیل دهند.
لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور در قالب نظام آموزشی باز و از راه دور از طریق دوره‌های فراگیر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

 

 

نحوه ثبت نام دانشجویان فراگیر


داوطلبان (فقط کارشناسی ارشد) ابتدا در یکی از مراکز دانشگاه پیام‌نور به‌عنوان دانش‌پذیر (نه دانشجو) ثبت‌نام می‌کنند؛ و دروس ترم اول رشتهٔ موردنظر به آن‌ها ارائه می‌شود و در صورت قبولی به‌عنوان دانشجوی فراگیر در ترم بعدیِ دانشگاه تحصیل می‌کنند و همچنین درصورت گذراندن دروس نیازی به امتحان مجدد ندارند. درضمن شهریهٔ ثابت دانشجویان فراگیر برابر با دانشجویان رسمی می‌باشد. همچنین عنوان فراگیر از مدارک (فارغ‌التحصیلی) دانشگاه پیام‌نور حذف شده است. 

 

 

لینک های مرتبط با دانشگاه پیام نور برای دریافت اطلاعات کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 - 97

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96 - 97

ثبت نام بدون کنکور(آزمون)دانشگاه پیام نور مهر و بهمن 96 - 97

 

 

 



منبع : رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور 96 - 97 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.