azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

زمان اعلام نتایج مدرسه ی ماندگار البرز 96 - 97

دانش آموزانی که در آزمون مدارس ماندگار شرکت کرده اند، مهم ترین موضوع بعد از برگزاری و شرکت در امتحان آگاهی از نتایج آزمون مدرسه ماندگار البرز 96 - 97 می باشد. بنابراین برای دسترسی به نتایج آزمون خود می توانید با سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید با در اولین  فرصت از نتایج امتحان خود باخبر شوید.


زمان اعلام نتایج مدارس ماندگارالبرز 96 - 97

نتایج این آزمون مدارس ماندگار البرز هفته دوم خرداد اعلام می گردد. همانطور که گفتیم والدینی که نگران دریافت نتایج فرزندان خود هستند می توانند برای دریافت به موقع اطلاعات در رابطه با زمان اعلام نتایج مدرسه ماندگار البرز 96 - 97 با سامانه صدای مشاور در ارتبا ط باشند تا در زمان تعیین شده فرزندان خود را در مدارس ماندگار البرز ثبت نام کنند. دبیرستان ماندگار البرز همه ساله در ایام اردیبهشت برای سال تحصیلی جدید و برای جذب دانش آموزان برتر علمی و فرهنگی اقدام به برگزاری آزمون می کند.


شرایط ثبت نام  مدارس ماندگار البرز 96

دبیرستان ماندگار البرز برای دوره اول متوسطه(پایه هفتم) و دوره دوم متوسطه(پایه دهم) در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی و علوم انسانی از مناطق 19 گانه شهر تهران ثبت نام می کند.
متقاضیان می توانند تا اول اردیبهشت 96 با ورود به سایت در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ثبت نام کنند.
ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در پایه‌های هفتم و دهم برای سال تحصیلی 97-96، از بهمن ماه آغاز می شود.بنابراین برای آگاهی از شرایط ثبت نام در مدارس ماندگار البرز با سامانهصدای مشاور در تماس باشید تا شما را در جریان کامل شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام قرار  دهند.

تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی 96-95، حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم شرایط عمومی ثبت‌نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم و ملاک دانش آموزان پایه ششم در آزمون ورودی و ثبت نام و کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا کسب مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس است.
هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 15 هزار تومان است .


جهت آگاهی از اعلام نتایج مدارس ماندگار البرز با 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل



زمان اعلام نتایج مدارس ماندگار البرز 96 - 97



 زمان ثبت نام مدارس ماندگار البرز 96 -97

 ثبت نام مدارس ماندگار البرز، همانطور که گفتیم در بهمن ماه صورت میگیرد در صورت تمدید زمان ثبت نام، شما می توانید از طریق سامانه صدای مشاور از آن باخبر شوید.
کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم در اردیبهشت ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی در آزمون با ثبت کد ملی داوطلب از طریق این سامانه قابل دریافت است. زمان برگزاری این آزمون هم در اردیبهشت ماه می باشد، بنابراین دانش آموزان و والدینی که نگران آگاهی از زمان دقیق و مدارک لازم برای ثبت نام هستند با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشند.



نحوه ثبت نام در پایه های مختلف مدارس ماندگار البرز 97

دانش آموزان داوطلب ثبت نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را اعلام کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفا باید در همان رشته ثبت نام و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.
دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی این شهر است، ساختمان این دبیرستان سال 77 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
این دبیرستان به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی شانزده اسفندماه 1385 توسط شورای عالی آموزش و پرورش جزو مدارس ماندگار ایران شناخته شد. برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه ثبت نام در پایه های مختلف مدارس ماندگار البرز با سامانهصدای مشاور در ارتباط باشید.


حداقل نمره برای ورود به رشته های ریاضی و تجربی

جهش تحصیلی در دبیرستان

زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام تیزهوشان

مدارس نمونه دولتی

روش های برنامه ریزی درسی



مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیانشرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.