azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

azadazmoon

زمان ثبت نام جهش تحصیلی اول ابتدایی به سوم

قبولی در ارزیابی ذهنی و آزمون مربوط به جهش تحصیلی و داشتن نمرات خیلی خوب در کارنامه، شرط جهش تحصیلی دانش‌آموزان است. بنابر این دانش اموزان برای آگاهی از زمان ثبت نام جهش تحصیلی اول ابتدایی به سوم و شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در جهش تحصیلی با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.



جهش تحصیلی از اول به سوم ابتدایی امکان‌ پذیر شد

رییس آموزش و پرورش استثنایی تهران گفت: امسال برای اولین امکان جهش تحصیلی برای پایه اول به سوم امکان پذیر شد روند اجرای طرح جهش تحصیلی و جزییات شرکت متقاضیان در این طرح سامانه برای ثبت نام این طرح و نوبت گیری از اول خردادماه فعال می شود. دستورالعمل جهش تحصیلی برای دانش آموزان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و دانش آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند برای پایه های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم اقدام کنند. امسال طرح جهش دانش آموزان در سطح گسترده تری به طور سامانه ای اجرا خواهد شد همچنین امکان جهش تحصیلی برای پایه اول به سوم محقق شده است. دستورالعمل این طرح از سوی اداره کل آموزش استثنایی ابلاغ شده و آماده اجرای طرح از مهلت مقرر است.

متقاضیان این طرح بعد ازمراجعه به مدرسه و از این طریق برای نوبت گیری در سامانه اقدام می کنند که بعد از نوبت گیری درتاریخ اعلام شده و زمان مقرر برای تست هوش مراجعه کرده سپس درصورت تایید شرایط شهریور ماه آزمون پایه مربوطه از آنها گرفته می شود.



زمان ثبت نام جهش تحصیلی اول ابتدایی به سوم 96 - 97

جهش تحصیلی از پایه‌های «دوم به چهارم»، «سوم به پنجم» و «چهارم به ششم» انجام می‌شود. معمولا زمان ثبت نام جهش تحصیلی 96 - 97 در اردیبهشت ماه انجام میشود. مسیر جهش دانش آموزان به این صورت است که مدیر مدرسه اطلاع رسانی می‌کند و معمولا در اوایل سال یعنی در اردیبهشت ماه ثبت نام انجام میشود که با سنجش‌های  اول خرداد ماه آغاز می‌شود، تداخل پیدا نکند. دانش‌آموز باید در همه دروس نمرات خیلی خوب داشته باشد و یک آمادگی تحصیلی و تست هوش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی از او می گیرند. به تعداد دانش‌آموزانی که در سال 95 برای جهش تحصیلی ثبت‌نام کردند، اشاره کرد و گفت: 8714 نوبت‌گیری کردند اما 7319 نفر مراجعه کرده و سنجش شدند.


شرایط ثبت نام در جهش تحصیلی 

شرایط ثبت نام دانش‌آموزان متقاضی در جهش تحصیلی به این صورت است که باید درخواست کتبی خود را به مدیر مدرسه ارائه دهند، همچنین ارائه نظر و گزارش تحصیلی از سوی معلم مربوطه همراه با نظر موافق شورای مدرسه و مدیر مبنی بر آمادگی و توانمندی دانش‌آموز برای شرکت در ارزیابی جهش به پایه بالاتر به‌همراه کارنامه تحصیلی دانش‌آموز باید به اداره آموزش و پرورش منطقه ارائه شود.

 پس از آن به ارزیابی ذهنی دانش‌آموز بر اساس معیارهای استاندارد اقدام می شود و اگر آی کیو دانش‌آموز بالای 120 بود، اجازه شرکت در آزمون مربوط به جهش تحصیلی را دارد.
 نتایج حاصل از ارزیابی ها به اداره آموزش و پرورش استان ارسال می‌شود و در صورت تأیید توانمندی هوشی، دانش‌آموز می تواند در ارزشیابی تحصیلی بنابر مقررات آیین‌نامه پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی حداکثر تا پایان شهریور شرکت کند و در صورت کسب امتیاز لازم می‌تواند به پایه بالاتر ارتقا یابد.

برای دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط جهش تحصیلی و کلیه اطلاعات و ...




برای پاسخ به همه ی سوالات خود با

سامانه صدای مشاور تحصیلی مشاور دهنده تلفنی جهش تحصیلی

از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل



زمان ثبت نام جهش تحصیلی اول ابتدایی به سوم


شرایط جهش تحصیلی از کلاس چهارم به ششم

زمان انجام پذیرش، ثبت‌نام و ارزیابی متقاضیان از نیمه دوم خرداد تا نیمه دوم مرداد ادامه دارد، ضمناً در مورد دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی از کلاس چهارم به ششم ابتدایی پرونده به‌صورت موردی به کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش ارسال می شود. قبولی در ارزیابی ذهنی و قبولی در امتحاناتی که شهریور ماه از این دانش‌آموزان گرفته می شود و داشتن نمرات خیلی خوب در کارنامه شرط جهش تحصیلی دانش‌آموزان است. زمان ثبت نام جهش تحصیلی از نیمه دوم اردیبهشت ماه می باشد و سامانه برای ثبت نام متقاضیان جهش تحصیلی باز خواهد شد، دانش‌آموزان باید در این زمان تقاضای جهش تحصیلی خود را با مدیران مدارس در میان گذاشته، تا پس از صدور کارنامه نهایی، از 15 خرداد ماه مدیران مدارس اقدامات لازم را برای ثبت نام این دانش‌آموزان انجام دهند. برای اطلاع از شرایط جهش تحصیلی کلیه مدارس با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید.


برای دریافت اطلاعات در رابطه با مدارس نمونه دولتی وتیزهوشان روی لینک های زیر کلیک کنید.


زمان ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 

تدریس خصوصی دروس نمونه دولتی 

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 

منابع آزمون نمونه دولتی 96 97

 لیست مدارس نمونه دولتی 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 

برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدای اسفند 95 

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدای اسفند 95 96

دفترچه آزمون تیزهوشان 96

اعلام نتایج اعتراض آزمون تیزهوشان 96 - 97

منابع آزمون تیزهوشان 95 96 

 منبع: زمان ثبت نام جهش تحصیلی اول ابتدایی به سوم

  مشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس شاهدخرید شناسه ثبت نام کنکور سراسری  , ادغام کنکور سراسری و آزاد 96 ,کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96,آزمون نظام مهندسی 96 ,ثبت نام آزمون تیزهوشان , ثبت نام آزمون نمونه دولتی , قبولی در آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی برای تیزهوشان , تخمین رتبه سازمان سنجش , انتخاب رشته دبیرستان , راهنمای انتخاب رشته نهم , مشاوره انتخاب رشته ,  برنامه ریزی کنکور 96 , برنامه ریزی کنکور تجربی 96 , ثبت نام کنکور سراسری 96 , کارنامه سبزسازمان سنجش شرایط دانشگاه فرهنگیان 96 ,سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 96 , انتخاب رشته علوم تجربی , بهترین منابع کنکور تجربی 96 کنکور سراسری تجربی 96 , تخمین رتبه کنکور آزاد , دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی , منابع آزمون مدارس شاهد , ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 96 , شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ,  شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیانشرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق , دفترچه انتخاب رشته تربیت معلم , رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق , چگونه انتخاب رشته دانشگاه کنیم , زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان , دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت , تیزهوشان , تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور , ا ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان ,انتخاب رشته کنکور سراسری , نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری , شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله , تخمین رتبه کارشناسی ارشد 96 , نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد نمونه کارنامه کارشناسی ارشد , نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری معرفی رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  , کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی , ثبت نام بدون کنکور پزشکی , دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فرهنگیان , ثبت نام کارشناسی ارشد فرهنگیانمشاوره تحصیلی , سامانه مشاوره تحصیلی , مشاوره تلفنی , مشاوره تحصیلی تلفنی , آدرس مدارس شاهد , ثبت نام مدارس ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.